Merhaba benimde doğumdan sonra sütüm gelmedi. İki üç gün sonra bebeğim sarılık değeri 16 çıktı doktor yatış verelim dedi . İki gece fototerapi aldı. Bende emzirmeye girdim ve sütüm oldukça sağdım verdim ve mama verdik . Çıkınca hareketleri çoğalmıştı . Çok sık emzirdim 1,5 saate bir. Ayrıca mama da verdim sütüm yetersiz gelince. Birde sabahları evin güneş alam yerinde güneşe yatırıyordum . Çok iyi geldi ama hava sıcaktı ve sadece bez ile yatırdım şuan hava soğuk. Sık emzirin. Topuğuna vurarak ısrar ile uyandırın onu. Geçecektir içiniz rahat olsun