Merhabalar. Çocugum 3 ay 10 günlük. İlk doğumumdan sonra da olmuştu ama net hatırlamıyorum. Temmuz agustosta terlemede çok oluyordu ama şuan sıcak basıyor daha çok içerden soğuk terliyorum. Böyle fenalık hissi gibi oluyor o an kimse temas etsin istemıyorum. Hemüz regl olmadım. O yapıuor olablir mi kızlar bilen varsa yazın lütfen. Tansiyonum düşer gibi oluyor ama tam o an ölçüyorum normal çıkıyor. Tansiyondan değilse nedir bu durum ne zaman geçer ani sıcak basmaları yaşayanınız var mı?