Kızlar bugün dişime tek oturumda kanal tedavi uygulandı. Doktirum iki saat sonra emzirebilirsin dedi tedavi bittikten üç saat sonra çok zorda kaldım emzirdim.suan diğer göğsümü sagdim bildiğiniz acı acı ilaç kokuyor sizde yaşadınız mı böyle bişey doktorunuz ne önerdi