İlk gebeliğimde tansiyon yoktu ama 2.gebeliğimin sonunda tansiyonum 13 falan oldu doktor da bana göre yüksek olduğunu söylemişti. Gebelikte ritim bozukluğu da olmuştu ama sebebi demir eksikliğiymiş sonra geçti. Şimdi doğum yapalı 2 ay oldu ama tansiyonum 13-14 küçük de 9 falan oluyor kalp çarpıntısı da yapıyor böyle olunca. Gözlerim bulanık görüyor basım cok ağrıyor Bugun doktora gittim kalp doktoru holter ve tnsiyon aleti taktı. Bazen hamilelikten sonra tansiyon kalıcı olabilşyor dedi baya bi kan tahlili istedi özel hastane de bide 18 bin ücret istediler 😔 mecbur verdik çünkü kötü oluyordum artık. Böyle bi durum yaşayan basına gelen var mı ?