annevebebegiii__ Jilet pratik ama diken gibi çıkarıyor ağda da zahmetli ama daha pürüzsüz yapıyor epilasyona da vakit ayıramam siz hangisini tercih ediyorsunuz
yavruaslanlar annevebebegiii__ ağda kesinlikle bekalrıgımdan beri aynı kuaföre gidiyorum tertemiz kıllarım bile az 40 günde bir gidiyorum kız bile inanmıyor 40 günlük olduguna
usenmedimyaptimbirvelet annevebebegiii__ hepsini tercih ediyorum😂 hangisi denk gelirse ama hâlâ utanmadan çıkıyorlar ya ben bi şey demiyorum Kol ve bacaklarımda 0 hiçbir şey yok ama genitalden bıktım açıkçası 16 seans gitmeme rağmen çıkıyor bende jiletliyorum pürüzsüz yapıyor az olduğu için ama hemen 2 dkda geri çıkıyor 🥲
26merve26 annevebebegiii__ eğer imkan varsa lazer valla bende genital bölgeyi jiletle alıyordum ama artık bıktım diğer tarafları epilasyon aletiyle alıyordum batık oluyordu falan artık tak etti şimdi 4. Seans a gireceğim şuan bile o kadar memnunum ki. 10 seans sonrasında da yılda bir yada ihtiyaca göre 6 ayda bir hatırlatma seansı oluyor o kadar 😏
cennetkusum16 annevebebegiii__ ağda yapa yapa bitti benim. Kesinlikle ağda… Lazer bile bu şekilde azaltıp bitirmemisti. Tek tük çıkıyor onuda eldivenle elimle 2 dakikada hallediyorum
oylesinebiri__ annevebebegiii__ 3 yıl ağdaya gittim bıraktım çook acı veriyor jilete döndüm oda berbat
annevebebegiii__ oylesinebiri__ diken gibi çıkıyor ya ben özel bölgemi onla alıyorum diğerleri ağda ile ağda daha yumuşak yapıyor
[silindi] annevebebegiii__ Isana ve venüs kullanıyorum öncesinde lazer geçimişinde var kol altı bacak vs tek tüktür ama genital için aynı şeyi söyleyemeyeceğim ama diken gibi çıkmıyorlar
oylesinebiri__ annevebebegiii__ evet ağda iyi ama acı verici ben özel bölgeyi tüy dökücüyle alıyorum lazerde düşünüyorum bilmiyorum ne yapsam
[silindi] annevebebegiii__ ağda ve jilet 2. Doğumum dan sonra lazere gidicem yapı olarak çok kıllı biri değilim o yüzden tüyüm çoook çıkmaz