esiilaa sana ne teyze deseydin çocuk benim çocuğum sana ne oluyor deyip bozsaydın. Ahhh bir bana denk gelecekti kiiiii. Hiç tarzım olmasa da maalesef bu zorbalıklarla başa çıkmanın en iyi yolu biraz çirkefleşmek sen güzel güzel cevap vermeye çalışırsın onlar daha da üste çıkar çünkü. Bana da sürekli ayağı üşür, hasta edersin muhabbeti yapıyorlar çorap giydirmiyorum diye evet ben hasta etmeye çalışıyorum zaten nerden bildiniz diyorum susuyorlar. Şimdi anlatsam ayakları yere değmeli, hisleri gelişmeli, ileride kolay yürüyebilmesi için gerekli, ellerin ayakların soğuk olması üşüyor demek değil vs. vs. anlamayacaklar çünkü bir de uzaylı görmüş gibi bakacaklar yüzüme.