Kızlar yıl dönümü yemeği için nasıl bir kombin yapsam diye düşünüyorum. Malum hamile olunca secenek az oluyor. Kafamda birkaç tane kombin var? Sizce nasıl olur fikir verir misiniz?
- Kalın askılı( ince askıdan bir tık kalın) V yaka krem uzun triko elbise , üzerine beyaz ceket altına kısa topuklu ayakkabı
- İnce askılı uzun kahve elbise, üzerine bej tonu güzel olan bir ceket altına leopar babet ya da topuklu
- Lacivert ispanyol tayt, üzerine mavi çizgili gömlek üzerine lacivert ceket altına kırmızı topuklu ayakkabı