hivda31 Kızlar ev alacağız Allah izin verirse bir tane bulduk eşimin ailesinden bir kaç kişi küçük diyor ki bana göre hiç küçük değil yetiyor bize fazla bile 4 oda mutfağı ferah geniş neyimize yetmez ama iste eşimin aklı karışmış küçük diyorlar diye
aslhnkrts hivda31 büyük gayet bizde ev bakıyoruz 130m2 3+1 yayla gibi ev yeter sizinde 120 ideal bence
simseklivekalpli hivda31 hayırlı olsun. 120 mt küçük değil 3+1 için, ama 4+1 olunca odalar kutu gibi kalmış olabilir
hivda31 mobesebesir bizde üç kişiyiz ve büyük ev ne yapılacak anlamadım ki bu da büyük 4 oda 3 odası güzel büyüklükte bir oda biraz küçük
mobesebesir hivda31 bizim bi oda yatak odası bi oda oturma odası bi odası salon bi oda da oğlumun ilerde bi çocuk daha olursa oturma odasını bozarız çocuk odası yapariz kulak asmayın kimseye
Meri-Mel hivda31 Kaç para acaba daha yeni ev almaktan vazgeçtim bizim yatırım için idi 1+1 50 metre kare 1.600.000
aslhnkrts Meri-Mel nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum bize aydında 3-+1 yüksek girişte 2.750.000 dediler ama evin konumu çok iyi hastaneye marketlere okula çarşıya pazara çok yakın hepsi yürüme mesafesi fikir olur diye yazdım
[silindi] hivda31 120 metre kareyi 3+1 yapsalarmış keşke daha iyi olurdu. Ama 50 metre kare olsun benim olsun. Sonra büyütürsünüz de gönlünüze göre inşallah canım
Tubanurrr [silindi] zaten 3+1 mis üstte yorum da 3 oda 1 salon 1 mutfak demiş salonuda oda diye sayıp 4odali demiş
hivda31 [silindi] 3 oda salon mutfak onsekilde diyeyim ben salonunda direk oda olarak hesaba kattım ondan 4 oda dedim
cennetkusum16 hivda31 110 metrekare 2+1 evim gayet kullanışlı içini güzelce yapinca fazla fazla yetiyor. Biz her köşesini hesaplayıp yaptırmıştık
LezizeNine hivda31 bu sene 2+1 ev aldık canım 120 metrekare misafir salonu ve mutfak baya büyükmüş diğer odalar da normal boyda üstelik 2 tuvalet 2 banyosu varmış ben henüz görmedim ama babamlar görmüş baya büyükmüş. Kaç çocuğun var? Benim 2 oğlum var plana göre misafir salonuna koltuk tv falan gidecek bi odayı kendim için yatak odası bi odayı da oğullarım için yatak odası yapıcam gayet yetiyor şimdilik bize.
Bebegimm1 hivda31 keşke evim kücük olsaydı diyorum benm evimde o metre karelerde 2 balkon var baya büyük ve evime gelen baya büyük oldugunu söyler balkonu gören bi oda kadar balkon der yani kücük diyen kişi ya müstakil evde yada villada yaşıyor ben bu eve temizliğine yetemiyorum düşünün