Kızlar bebeğim elini ağzına atıp midesini bulandırarak kusuyor. Dişle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Dişleri kaşındığında parmaklarını ısırıyor ama bu farklı. Bildiğiniz elini sokuyor ağzına ve ben elini çektikçe tekrar elini ağzına atıp öğürmesine sebep oluyo. Kusuna kadar tekrarlıyor bunu. Sonra kusuyo. Bunu neden yapar ki bir bebek anlamıyorum. Bir de taneli yemeklerde hala öğürüyo genelde çorba, krem peynir, yoğurt bu şekilde yumuşak gıdaları yemeyi daha çok seviyor. Yaşını almasına çok az kaldı hala öğürmesi normal mi sizce. Doktora götürücem ama aklıma takıldığı için sizede sormak istedim. Sizce neden olabilir?