alara2025 Bebeğim üç aylık emziği ağzından çıkartıp elini emiyor açmış gibi sürekli aynı şeyi yapıyor gece de aynısını yaptığı için sık sık uyanıyor emziğini veriyorum tekrar uyuyor ve bu beni çok zorluyor gündüz uykumuz hiç yok öneriniz varmı
Zlm alara2025 uyuyunca ağzımdan emziği çıkartın sürekli düştüğü için uyanır çünkü elini emmesi normal
alara2025 Zlm bilinçli kendi eli ile itip parmaklarını sokuyor ağzına önceden emzik takıp uyutuyodum şimdi bu özelliği yüzünden gece 1 saatte bir uyanıyoruz
Zlm alara2025 emzik ağzından çıktığı için uyanıyo uykuya daldığında siz çıkarın zaten ağzımda emzikle uyumasın
edilmahir Benim oğlumda öyleydi yarım kundak yapıp gündüz uyutun doğdu parmağını emdi bı kaç ay sonra sonra bıraktı