onlyy bende oğlumu ekim gibi yarı özel devlet kreşine yazdırdım. O da aynı sizin kızınız gibi davranışlar gösterdi ve öğretmen gerçekten de ilk günden şikayet etmeye başladı. Üstelik aylık da 7500₺ydi. Sınıfa girmek istemedi beni dinlemedi oyuncak fırlattı vs. 2. Günde yolladım bu kez öğretmenin gerçekten ilgilenmek istemediğini anladım ve üstelik bağırıp ayrı odaya falan yollamış oğlumu. Sonuçta ilk günden bu şekilde yapamazsın. Okula gitmek isteyen çocuğum bunları görünce istemedi. Bende zaten cimere yazdım. Müdür çok ısrar etti gelsin deneyelim falan diye ama istemedim. Ardından evime çok yakın özel kreş açıldı. Bende onu denemek istedim yeni. 7 kişilik sınıf evet burada da sınıfa girmek istememiş fakat öğretmeni ve yönetici gayet normal hiç sorun yok alışacak diye beni telkin ediyorlar. Ki olması gereken de bu zaten. Üniversitelerde bile bi oryantasyon süreci varken kaldı ki bunlar küçücük çocuklar. Evdeki konfor alanından çıkıp kurallı bir yere gidiyorlar. Yani eğer imkanınız varsa özel bi kreşte yarım gün denemenizi öneririm. Bana bir şey yansıtmıyorlar. Hepsi çok seviyor oğlumu.