Bence bir matematiği yok bu diş konusunun. Benim kızımın ilk dişi 12 ay 5 günlükken çıktı. Üst ön kesici diş. Birkaç gün sonra diğer ön ve sonra da yan kesiciler.
Henüz alt dişler çıkmadan üst 2. azı dişinin çıktığını fark ettim. Sonra yine bir başka azı diş derken bugün 13,5 aylık ve birkaç gün önce de alt ön iki kesici diş çıktı. Yani geç çıkmaya başladı ve 1,5 ay içinde 8 dişi çıktı.