fatmaanuurr22 bugün idrar tahlili verdik . Üreye de bakılacak . Üre sonucu 3 gün sonra çıkıyormuş daha idrar sonucuda çıkmadı . Ama şansıma o kadar kötü bi doktora denk geldim ki morelim çok bozuldu . Bezini açıp idrarın rengine bile bakmadı . Koku var dedim idrar tahlili yapalım dedi sadece . Hem iştahsız çok mama içmiyor bide her bezi açtığımda kaka yapıyor . Normelde 2 günde bir kaka yapardı şimdi günde 4-5 kez yapıyor . Bunu da söyledim doktota ne güzem kaka yapması dedi . Bi anda bu kadar kaka yapması ve çocuğun beslenmemesi doktora garip gelmedi . Eğer izmirdeşayan varsa medicana hastanesi özge yendura gitmeyin çok ilgisiz bir doktor. Bu arada çok teşekkür ederim . Sonuç belli olsun sizi de bilgilendiririm .