nazts01 Bebeğimi sadece emziriyorum dün doktor kilo almamış dedi mamada ver dedi hipp diye bir mama verdi bebeğim içmiyor mamayı mı değiştirmemiz lazım lütfen yardımm
binnur37 nazts01 Mama işi deneme yayılma işi malesef her bebek her mamayı içmiyor . Her mama her bebeğe yaramıyor . Bi evolvia denedik Hipp denedik Sma optıpro denedik En son sma comfort kullandık iyi geldi ..
Berfin4720 nazts01 genellikle yeni doğan dönemde mama içmeyen bebek 3 4 ayda başlayınca reddediyor etrafımda gördüğüm bebeklerin çoğu öyle ama inşaallah alışır
prensesveannesi1 nazts01 aynı durumu yaşamıştık aptamil pronesyso diye bi mama verdiğinde probiyptik varmış 1 hafta da toparladı canım biberondan kaynaklı olabilir benim bebeğimde almıyordu lansinoh anne memesine benzeyenden aldım aldı
alpaslanmom_ Hipp çok yağlı bir mama biberona bakarsanız anlarsınız tadını beğenmemiş olabilir aptamil deneyebilirsiniz
mommmmy nazts01 4 aylıktan itibaren verilen kaşık mamaları var. Ben her iki kızımda da onu kullandım toplandılar . Birde biz tüm mamaları denedik ama bebelac çok hızlı kilo boy arttırdı bizde
sessi nazts01 allah yardımcınız olsun ben oğlumda denemediğim mama denemediğim biberon kalmadı hepsini reddetti asla kiloda almadı 22 aylık hala 9.5 zar zor oldu onuda geri vermiştir üç gündür lokma yemiyor hasta