Merhaba güzel anneler
Öncelikle 26 günlük lohusayım bir oğlum var 5.5 yaşında birde kızım oldu çok şükür
Oğlum geç oldu bazınsaplık sorunları yaşadık oğlum doğduktan sonra 2. Bebeği o yalnız kalmasın ben tek çocuk büyüdüğüm için ve isteyerek yaptım oğlumda bazı sağlık sorunları olduğu içinde 5 yol ara vermiş oldum şimdi lohusalıktandır inşallah 2. Bir bebek gelince oğluma haksızlık mı ettim vicdanı yükleniyor üzerime kendimi geçmişte yasadıkalrımızı düşünürken bulup ağlıyorum bu bebilte bana muhtaç ve hiç kimsem yok tek başımayım ailevi problemlerimde ben cocukluktan beri var allahtan eşim çok yardımcı ama insana koyuyor kimsenin aramaması gelmemesi destek olmaması diyeceği. Şu ki bu ikisine yetememek hissi gecici değil mi ben normale dönmek istiyorum çünkü herşey o kadar üst üste geldi ki maddi durumlar 2. Bir bebeğe alışma çaresizlik yetersizlik kimsesizlik hissi beni bunaltıyor bazen korkuyorum kendimden