balom senin anneliğini sorgulayan ben değilim, burda sorduğun eski sorulara da baktım hepsi tuhaf tuhaf şeyler. Bebeğime yanlış mama aldım, yemekten sonra canım tatlı istiyor, bebeğim 5 aylık diş mi çıkaracak? Bunların hepsi insan yaşarken etraftan duyduklarından bile bilinecek şeyler, çoğumuzun ilk çocuğu ama doğru kaynaklardan bilgi edinmeye çalışıyoruz ki çok uçlarda şeyler başına gelmiş olsa evet bilememiş olabilir derim. Ben aile hekimliğindeki hemşirenin de süt verin diyeceğini sanmıyorum bu arada; şeftaliyi örnek vermişsin. Şeftali gayet doğal ve ek gıdanın başları için uygun bir besin bunda sorun yok, sütle kıyaslanacak bir şey değil. Hadi onu da geçtim süt verilmeyeceğini bilmiyorsun tamam ama insan çocuğu için en azından biraz doğal bir markanın verilmesi gerektiğini de düşünebilir değil mi? Neyse bebek yetiştirmeyle alakalı kitaplar, doktor hesapları ve blogları var onları tavsiye ederim, çocuğuna da sağlıklı, uzun ömürler dilerim.