1Kubrarya Merhabalar ilk kızımı sağlıkla dünyaya getirdim eşim pızitif ben negatif kan gruplarına sahibiz ilk gebelikte yapılan indirect coombs testi negatif geldi kızımın kanı da pozitif bi sorun olmadı şimdi ben habersiz olarak 2.ye hamile kaldığımı öğrendim kan uyuşmazlığı açısından bi sorun oluyor mu nasıl yapılıyor bilen varsa bana yardımcı olabilir mi iğne falan olmak gerekiyomış herhalde ama benim plansız gebelik olduğu için bişey bilmiyorum
ipeksiiimom 1Kubrarya ilk gebeliğinizin 28. Haftasında ve doğumdan hemen sonra size iğne yapmaları gerekiyordu yaptılar mı
syldz61 1Kubrarya ama kadın doğum kan grubu falan ister eşinizin kan grubunu sorar böyle uyuşmazlık durumlarında 28 haftada rho gam iğnesi yapılır, sonraki gebeliklerdeki uyuşmazlığı engellemek adına. Bilemiyorum doktorunuza danışın, yapılmıştır muhtemelen.