Merhabalar oğlum 3 buçuk yaşında
2 yaşında iken daha bezliyken kabız olmuştu ve büyük tuvaletini yaparken çok ağlıyordu tutuyordu 3 günde bir tuvaletini yapıyordu 1 buçuk ayda geçti bu korkusu şuan iyi fakat artık yaşı geçiyor tuvalet eğitimini öğrenmesini istiyorum 3-4 sefer denedim fakat bezi asla çıkarmak istemiyor ağlıyor büyük tuvaletini yaptığında rahatsız olmuyor
Bu aralar küçük ve büyük tuvaletini yaptığımda anne yaptım al diyor ama tekrar bezi bağlattırıyor haftada bir gün oyun grubuna gidiyor arkadaşların tuvalete gidiyor seninde bezini çıkaralım diyorum olsun anne saklarız diyor aşırı inat bir çocuk tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var 😕