Bugün 4. ayımızı doldurduk kızım yaklaşık 2 aydır anneanne babaanne dede dahil olmak üzere herkesten korkuyor kucaklarına aldıklarında çığlık çığlığa ana kucağında konuşuyorlar öyle de yüzlerine bakıyor bakıyor yine çığlık bu geçer mi atak dönemi dolayısıyla dışarı çıkamıyoruz epeydir eşim home office çalıştığı içinde eve her zaman gelen giden olmuyor nasıl yapıcam ne yapmalıyım geçici bi durum mu bu böyle kimseye bırakıp işimi halledemiyorum