Anneler lütfen bana yardımcı olun. Bi çıkmaz sokakte gibi hissediyorum daha önce de burda bahsettim oğlum çok hiperaktif 4 gündür de okulumuz başladı adapte olamıyor sürekli haraket halinde ondan ona yemek saatinde oyun oynamak istıyor oyun saatinde yemek gibi etkinlere katılmadı 1 tane oldu zaten bilmiyorum çok takıyorum kafaya evet zaten yeni alışır ama bugün cocuk psikiyatrisine götürdüm ( devlet) yani çocukla konuşmadı adam akıllı benim anlatmama müsade etmedi bile sadece neyi var hiperaktif sonra ilaç yazdı dedi ki hemen ilaç yazıp göndermiş gibi oldum ama evet dedim zaten öyle yaptınız E görünen köy klavuz istemiyo dedi ay ben zaten kaç gündür psikolojik olarak çok kötüyüm ağlamaya başladım siz böyle mahvolursunuz dedi ilacı kullanmakta kararsızım sakinleştiriyomuş iştah açıyormuş yarına da zeka testi verdi napmayalım bilmiyorum