kızlar merhaba böyle bişi yaşayan varmı bugün hastaneye götürdüm de doktoruda pek beğenmedim antibiyotikli krem yazdı birde diyo ki ağız içinde hafif var sanki ama ilaç yazmıcam haftaya çoğalırsa gel illa çoğalmasını beklicekmişim. Anlamadım ki ama baya iltihaplı minik minil sivilceler biberonla emince patlayıp sonra kanıyor
