Kızlar oğlum tam 2 yaşında ve 1 haftadır o çocuk gitti başka bir çocuk geldi . Her gün abartmıyorum kesintisiz 1 saat ağlıyor ne yapsan sakinleşmiyor tüm yöntemleri deniyorum olmuyor . Ve felaket ağlıyor yani öyle böyle değil . Artık gerçekten çok yoruldum 2 yaşında bunu yaşayan var mı ve nasıl başa çıkıyorsunuz 😔