4 yaşında bi oğlum var kreşe başladı bugün ama 2 saat duracaklardı 1 saat çok güzeldi sonra ağladı bi gitti ben bekledim kapının önünde yarım saat sonra daha çok ağladı bende hocadan izin aldım soğumasın diye eve getirdim evim kreşe yakın yarım gün zaten birden beş buçuğa kadar gidecek ama olurda durmazsa zorlamadan 2 saate 3 saate alayım erken diyorum yanlış mı olur