Bugün oğlumu tuvalet eğitimi için başladık çok kararlıyım ondada sinyaller vardı çizimi yaptım anne kaka yaptım söylüyordu banyoda çişini yap deyince yapıyordu konuşuyor zaten. Bu sabah başladık 3 kere altına işedi. Daha lazimlim ve klozette hiç yapmadi malesef. Öğlen uykusunda uyuduktan sonra bez taktım taktiğin farkına varmadan. Uyandığında hemen tuvalete götürdüm ama beze baya çişini yapmış. İlk günden ne zormuş dış süt şimdi çiş Allah yardımcımız olsun. Alışır mi ya desteğe ihtiyacım var 😔😅