Arkadaşlar kızım 2 gündür tuvalete kendi başına gidip çişini yapıp bana seslenmeden hemen öyle tuvaletten çıkıyor . Birisinde tuvalete çişini kendisi dökmüş lazımlıktan . Tam tuvaletten çıkacakken fark ettim . Bende bir yere çiş damlamıştır diye geriliyorum . Namaz konusunda sıkıntı olur diye kafama takıyorum . Sizde de böyle durumlar var mı ?