Pamukhanim_
Koz çocuğu 1,5 yaşına kadar erkek 2 yaşına kadar emmeli diyorlar dinen . Tabi benim kesin bilgim yok ama bizimkilerde hep öyle söyler .
Ama ben ortanca kızımı 3 yaşına kadar emzirdim . 3 numara 8 aylık o da istediği kadar emecek doya doya ..
Evet memeyi bırakan bir çok çocuk özellikle yemek yemeye başlıyor .
Yav zaten hayatı boyunca aynı sebzeleri yemekleri meyveleri yiyecek .
Ama anne sütü alamayacak .
O yüzden içsin bol bol