symstf Merhaba arkadaşlar rutinleriniz neler ?oyunlarınız, gelişimi için yaptığınız şeyler, bebeğinizin becerileri vs. Boy kilo durumları ve son bir şey daha mama veren anneler kaç öğün mama veriyorsunuz, kaç cc yiyor ve hangi mamayı kullanıyorsunuz ?
aslananne27 symstf 5 aylık olacakbu ayın 13 ünde oyunlarımız genelde oyun halısında donuyor tummy time yapıyoruz aynaya bakıyor Yaptıklarına gelirsem kendi etrafında donuyor bu sadece 🤣🤭 eline bişi verdıgımde henüz tutamıyor düşüyor elinden boy ve kilo ayına göre iyi mama ise bazen 120 bazen 150 içiyor sizin neler peki ?
symstf aslananne27 biz de 1 hafta sonra 5 aylık olacağız. :) Valla bizim de tummy tüme arada şarkı söylemece gibi şeyler ne bulursa ağzına götürüyor ama kendi tutamıyor daha tam eğer yüz üstü yatıyorsa ve bana dönük değilse zorla bana doğru dönmeye çalışıyor o kadar :) boy alt sınırdayız ama kilomuz normal. Mama kullanıyoruz hipp combiotic bizimkisi 120 cc içiyor bazen içmiyor hepsini bazen nadir de olsa dipsiz kuyu gibi 170-180 falan yiyor. Uyumak istemiyor deli gibi ağlıyor
acelysmom symstf aynıları bizde de var uyku düzeni bozuldu gece bile oyun oynayalım kucaktan inmek istemiyor ve anca yatakta dönmeye çalışıyor.
symstf acelysmom bir de agu gıgı gibi şeyler yerine arada martı gibi ama genelde at kişnemesi gibi ses çıkarıyor 😂
symstf aslananne27 size cevap yazarken maşallah yazacaktım sizin bebeğinize de ama benim yaramaz yüzünden aklımdan çıkmış 😂 bizimki iki buçuk aylıktan beri oturmaya hevesliydi bir iki dk da olsa o zamandan başladı ama şimdi oturmak istemiyor bildiğiniz kaldırın beni diyor ellerinden tutup kaldırınca gülmeye başlıyor 😅
symstf sjhdje valla ben saat bazlı ilerlemiyorum gözlemliyorum ne zaman acıkırsa o zaman mesela bazen 4-5 saatte bir içiyor bazen de 2 saat geçtimi acıkıyor.
aslananne27 symstf olsun canım çocuklu olunca msj yazmak zor oluyor 🤭ben bu ayda oturtmaya başlayacam artık kucakta ek gıda peki ne zaman başlayacaksın benim doktor 5. Ayda basla dedi
sjhdje symstf yaa benimkisi dört satte falan ama o zaman da çok uzun geliyo bana anlayamadım bı turlu herkes iki saatte bir icirince benimkiside bı sorun mu var acaba diyorum
symstf sjhdje bebekten bebeğe değişir bazı bebekler az ama sık sık beslenir bazıları da uzun aralıklarla ama anormal bir durum değil 4 saatte bir beslenmesi büyüyorlar ve büyüdükçe o süre artıyor.
symstf sjhdje bir de ilk zamanlar daha sık beslendiklerinden şimdi açlık süreleri uzayınca bize garip geliyor çünkü biz alışıyoruz sık sık beslemeye :)
symstf aslananne27 valla öyle yaa mesaj yazmayı bırak bazen tuvalete gitmeye bile izin vermiyorlar :) ek gıda için doktorumuz 5 buçuk aylık olduğunda gel anlatıcam dedi. Çok merak ediyorum ek gıda serüvenimiz nasıl gidecek diye :)
symstf sjhdje yok yok hiç üzülmeyin bizim bir ara mesela hiç içmek istemedi 60 cc içip bırakıyordu gelişimsel bir dönemmiş biz de sık sık verdik o dönem ama şimdi gündüzleri ortalama 4 saatte falan acıkıyor bazen de 2-3 saatte gece de 00.00-01.00 gibi veriyoruz sabaha kadar istemiyor tekrar 06.00-06.30 gibi istiyor.