Kızlar 5,5 yaşında kızım bu sene anaokuluna başladı geçen sene kreşe verdim iki hafta gitti sürekli ağlayarak ve sınıfta da ağladı öğretmende alın dedi aldık. Bu senede yine aynı gitmek istemiyor öğretmen çok iyi sevmiyorum korkuyorum diyor bi tek benim kızım zorluk çıkarıyor, öğretmen ikna edin sınıfa girsin diyor yok mecbur birlikte giriyorum orda da beni bırakmıyor sonra arkamdan ağlasa da çıkıyorum ben çıkınca susuyor hergün böyle mi olacak ablam alışacak diyor öğretmen başaracağız diyor eşime erken gel evde işim yığınla dedim oda gelemiyor sabır diliyor alışacak diyor ama ben omzumda ki yüklerimle yoruldum ve bi kızım daha var 2,5 yaşında oda inip oynamak istiyor öğretmende buna izin vermiyor haklı tabi yarım saat kucağımda tutmaya çalışıyorum bişekilde desteğim yok bugün yeğenim geldi geri gitti eşim işini bırakamıyor geçecek mi ne yapmam lazım, bu arada kızımın huyunu bildiğim için iki ay öncesine hep konuştum okulla ilgili korkmamasını vakit dolunca gidip almayı vs. yok bugün artık bağırdım geçen haftadan beri hep iyilikle yaklaştım biraz kızınca gitti tabi yine ağladı sınıftan çıktım mecbur diğer çocuklar gibi ne zaman olacak benim kızım bilmiyorum