Ben doğum yaptıktan iki ay sonra gittim en az üç ay beklemeyi iç dikişlerin kapanmadığını söyledi yakın çevremdeki herkes âdetin ikinci günü gitmem gerektiğini söylüyor yanlış hatırlamıyorsam adet olmama gerek yok herhangi bir gün gelirsen de takarız demişti bana aile planlamadaki kadın siz taktırdınız mı adetliyken mi gitmem gerekiyor rahatsızlık beriyormu kayma olabiliyor denmiş kaydığını nasıl anlarız bide ip oluyormu gözüken ele gelen