cLearQueen benim dudağımda uçuk vardı ben hiç öpmedim bebeğimi canım sonra bi baktım dudağının üst tarafı aynı senin bebeğinin ki gibi olmuş korktum uçuk mu diye araştırdım tahriş olmuş diyor du internete benim kide oyuncakları ısırıyor çizmişti dudağını inşallah uçuk değildir