hamcokelek33 mukammal kullanıyorum bi süt arttırma grubu vardı oraya katılmıştım ayrıca kpss çalıştığım dönemde de soru grupları vardı çok faydasını görüyordum
SuMisalii mukammal neden üst üste bu kadar post açıyorsunuz? Yani herkese yazmam bunu ama size yazdım çünkü dilimizi bile anlamadığınızı chatGBT ile çeviri yaptığınızı söylediniz. Neden bu eziyet? Niye bu çaba?
SuMisalii mukammal seviyor olmanız güzel ama siz 2 gün içerisinde arka arkaya post açınca insanlar sizin fake hesap olduğunuzu düşünüyor buna bende dahil. Bence durup biraz ne tür postlar açılıyor ne tür muhabbet dönüyor onları gözlemleyip arkadaşları tanımaya çalışsanız daha güzel olur.
mukammal SuMisalii Bizim özbek programımızda postlar sürekli yazılıyo, o yüzden ben de bu programı öyle sandım, kusura bakmayın.
[silindi] mukammal bi ara indirmiştim aslında mantıklı uygulama hem telefon numarası paylaşmadan iletişim kurulabiliyor hem de faydalı kanalları oluyor şu an kullanmıyorum ama
perla_ mukammal eee canım sen Türkçe yazabiliyorsun neden Azerbaycan diliyle yazdın ki hiçbir şey anlamadım ben
SuMisalii mukammal “YAZILIYO” mu? Anladım. Devam edin öyleyse. Diğer yorumunuzu neden sildiniz? Ekleyiverin dediydim gibi bişey yazıyordu 😁
Dondurmalikahve mukammal Xeyr, mən mükəmməl xanımdan istifadə etmirəm. (Azerice) Yo’q, men mukammal ayoldan foydalanmayman. (Özbekçe) Hayır Mükemmel hanım kullanmıyorum. (Türkçe)
Dondurmalikahve mer_ann Aynı şey canım. Özbek Türkçesi ve Türkiye Türkçesi gibi kısaltılmış halini yazdım.
aptallarsizii mukammal mesenger hiç kullanmadım telegram bi ara yüklemiştim baya popüler olduğu zaman ama 4 yıldır falan onuda kullanmıyorum