2 yaş oğlum ateslendigi zaman kısa nöbet tarzı ataklar geciriyo demir eksikliginden kaynaklı olabileceğini şöyledi Dr daaha önce şuan dün yine oldu uzun bı zmn sonra mevsimsel havalardan sulardan herşeyden ufacık bakteriyel enfeksiyonlarda çocuk dirençli ateş gosteriyo ilaca karşı bile ateşi çok zor dusuruyorum Dr gittik bağışıklığı güçlendirmek gerektiğini takviye edici probiyotik vs almam gerektigini şöyledi aldim kullanıyorum ama sorun şu sizinde cocuklariniza bebeklerinize kullandığınız takviyeleri öğrenmek istiyorum neler kullandınız en çok memnun kaldıklarını neler? Şu da bizim demirimizi güzel yükselti dediğiniz veya şu B12 ,d , vs çok iyi bağışıklığını güçlendirdi çocuğumuz hastalıkları daha kolay atlatıyor dediğiniz şeyler neler ? Udi hindi yağı duydum ablam kullaniyo faydalı diyo , abim balık yağı ocean öneriyo sizinda başka kullandığınız şeyler varmı? Yada bunları kullananlar