aysey07 Kızlar bebeğim 53 günlük 45. Gün kanamam bitti bugün adet görüyorum sanırım normal mi hemen olması emziren insanlarda olmuyor diye biliyorum bugün başladı aranızda hemen olan var mı
Snp57asel aysey07 ben 40 imin çıkmasına az bi sure kala regl oldum normal yani hamile kalmadan once duzenli oluyordum yine aynı duzenli oluyorum
aysey07 organikirmik aaa oluyor mu tecrübesizlik ilk bebeğim etrafımdan hep 6 ay olmadım 1 yıl olmadım diye duymuştum öyle olur sandım
alpaslanmom_ organikirmik çocuktan önceki gibimi oluyorsunuz ben bir iki defa oldum ama adetmi neydi bilmiyorum 1 2 gün hafif kahverengi leke geldi o kadar
aysey07 organikirmik hemen başladı hep çok düzenlidir zaten ama bu kadar erken beklemiyordum 😇 alışmıştım
alpaslanmom_ organikirmik evet hala tam anlamıyla olmadım emziriyorum 6 buçuk aylık bebeğim normal mi doktora tekrar gitsem mi ?