Aysenursa burada iki arguman var : birincisi , gerek ogretmenler gerek okulun yoneticisi gerek rehberlik tecrubelerinden dolayi ongoruleri yuksek olabilir. Bu sebeple bir cocugun davranislarinin , alisma surecinden mi kaynakli yoksa daha derin sebeplere mi dayali dogrudan anlayabilirler. Bu ongoruleri sebebiyle vakit kaybetmeksizin veliyle iletisime gecip alternatif uretirler. İkinci arguman ise; ogretmen mesleginin hakkini veremiyordur. Cocuklarin alisma surecinde ve ilk kez girdikleri sosyal ortamda bocalama yasayacaklarinin bilincinde degildir veya bilincinde olsa da çekmek istemiyordur. Kendi cikarini cocugun yuksek faydasindan ve mesleginin etik kurallarindan ustte tutuyordur. Direkt cocuga ’uyumsuz, yaramaz, hiperaktif" gibi etiketler yapistirarak kurtulmayi hedefliyordur. Burada bu ayrimi en iyi siz yapabilirsiniz. Yasadiginiz durum bu argumanlardan hangisine bagli olabilir en iyi siz bilebilirsiniz. Eger ilk durumsa, uzman destegi albikirsiniz.