Kızlar doktor hiçbir şey belirtmeden bu ilacı yazdı ama kullanımı konusunu tesadüfen burda gördüm. Seyreltmek gerekiyormuş sanırım. Sonra chatcpt e sordum, iyice kafam karıştı. Bana yazdığı cevabı atıyorum önce
" Senin elindeki Ventolin 2,5 mg / 2,5 ml nebül solüsyonu → bu tek kullanımlık ampul, yani zaten seyreltilmiş ve direkt nebülizatöre konabilecek şekilde hazırlanmış.
Yani:
Ekstra serum fizyolojik eklemen gerekmiyor.
Ampulün tamamını (2,5 ml) nebülizatör haznesine boşaltıp kullanabilirsin. "
Çeşitleri varmış dediğine göre. Sizin seyrelterek verdiğiniz de bu 2.5 ml olan formu mu acaba?