2726 doktorunuzn verdigini ilk yazinizda belirtseydiniz keske..doktor vermis ve gerekli kullanimida soylemistr..bizden neyi ogrenmek istediniz tam olarak?o sekilde yaziya bu cvpta normal ama sanki kndi kafana gore veriyormussunuz gbi anlasiliyor..rahatliyor ve uykusu geliyordur ondan susuyor.atesi yoksa zaten birakirsiniz.doktrda nekadr nezaman kadar kullancaginizi belirtmistr ozellikle.