tsmutter Bebeğim henüz 4 aylık ama yavaştan araştırıyorum. Kullananlardan da fikir bekliyorum. 7700 şu an kızım. Kilo da önemliymiş sanırım. Sizce hangisi alınmalı? Ya da başka öneriniz var mı?
tonymontana tsmutter yok ya com uzun sure kullanilir antilop bana hediye geldi ben langir modelini cok vegendim icimde kalmasi diye alcam😂 ama ikea langur ilerleyen zamanda sandalye gibi de olabiliyor baya guzel geldi bana
minnosanneeee Ben de burada bekleyim ikea boykot dşye almak istemiyorum açıkçası onun dışında fikir verebilecek olursa çok sevinirim