[silindi] defnekusum_ Benim bebeğim de kusuyor. Kilo alımı iyi ise sorun olarak görmedi doktorum. Fışkırır tarzda kusma olmamalı. Ona dikkat edin. Doktor önerirse reflü yatağı kullanabilirsiniz. Ve kısa partlar hâlinde emzirin. Gazını alın sonra yine devam edin.
defnekusum_ cimcike yok böyle değil kucağımda duruyo bir süre o esnada ağzınıj kenarından akıp gidiyor
Birkullanici defnekusum_ uyuturken dikkat et yan yatır hep allah korusun kusar falan hep tetikteydim ben. Sırtına da bi battaniye rulo yap daya dönemesin
Birkullanici defnekusum_ yok gündüz düz yatırırsın bişey olmaz bazen sağ bazen sol yatır kafası şekil alsın gündüz de sırt üstü gözünün önündeyken
defnekusum_ gygo ya emzirirken elimle sırtını deatekliyorum ya her emzirme de sırtından guruk diye ses geliyor normal mi sizde de aynı mı bu
emooo Görsel eklemeyi bilmiyorum da bebek gogusteyken bedeni aşağı doğru egimli duracak yada emzirme yastığı kullanırsanız o egimi sağlıyor yine