mimozam Güzel annelerim gerçekten merak ediyorum bir öneriniz bir çözümünüz var mıdır kaçıncı ayda bitecek bu gaz ve ağlama 😢
dlra01 mimozam bizim daha yeni yeni bitiyor diyebilirim ama geçiyor hiç bitmeyecek sanıyordum bende haklısınız çok zor bi durum kendi anneme bile sığamazdım 5 aylık olduk dün
bidebayilistersenferiya mimozam 4 ay boyunca kolumda uyudu gece bile 2.5 aylıkken geçmişti ama nurse harveys colex şurubu kullandık mamasını değiştik masaj yaptık ayaklarını karnını sıcak tuttuk ay ne günlerdi yarabbim bir bardak su icemezdim 8 aylık oldu çok şükür
mimozam Uykuya dalamama var mıydı sizlerde de hep kucak istiyor kucağımda uyuyor yerine bırakıyorum uyanıyor
bidebayilistersenferiya mimozam her bebekte farklı damlalar etki ediyor ama o şurup bizim hayatımızı kurtardı diyebilirim
Cerenncee Bizim çok uzadı canım 7 ay falan sürdü aşırı aşırı gazlı bir bebekti çok ağladı çok yordu beni ama bir anda geçti çok şükür. Canını sıkma sen gittikçe iyi olacak gittikçe kolaylaşacak
sitemuras Bizde yeni başladık 41 günlük sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor 😭 bütün gün fece gündüz kolumda uyuyor bugün nurse damlayı aldırdım bi deneyeceğim bakalım. Allah yardımcımız olsun valla
bidebayilistersenferiya urasta verilir gaz şurubu içeriği doğal zaten bizi kurtaran o oldu 2.5 aylıkken bitti
Limoncekirdegi Bende şu an kolikle uğraşıyorum 10 gündür kendini iyice gösterdi 40 günlüğüz bazıları 7. Aya kadar sürüyor diyo inşallah öyle değildir sürekli ağlıyor prebiotic kullanıyoruz kakasını yaoıyor ama rahatlamıyor bir türlü