SucukluSutlac Aspiratör ile burnunu nasıl temizliyorsunuz? Tek kullanımlık serum fizyolojik aldım. Bunu kaç damla sıkmalıyım? Saklama koşulları nasıl olmalı?
maygirl SucukluSutlac 2.5 birine 2.5 birine tek flikon yari yariya yeterli.oda ısı uzernde yazar zaten.normal oda isisında kalablir.skt uzerindedir.kol ustune yatırıp enjetoru burnuna skıp diger taraftan ckar sırtına mnk mnk pat pat yapablirsiniz.bn kucuklugunden buyana babyvac kullandım cok oratik ve en iyi temizleyen o.alistida smdi eline alıp kndis temizliyor.
bukbuke aspiratör çok önerilmiyor. Enjektörle serum fizyolojiki burnuna sıkıp sırtını pat patlamak daha etkili. Tek kullanımlıkların içinde genelde 5 ml oluyor ve her iki burun için kullanacaksanız ve bebeğiniz de küçükse biter tek kullanımda.
SucukluSutlac maygirl benim babyvac almaya fırsatım olmadı. Acil olunca otri baby marka aldım. Serum fizyolojik de aldım yumuşatması için ama fazla sıkarsam diye korkuyorum
ummukerem maygirl benim gittiğim her doktor 2 buçuk burna çok fazla dedi maximum 1 veya 1 buçuk olmalıymış @SucukluSutlac
maygirl SucukluSutlac elinizdeki sıringayla 1 butun deligi icn 2.5 ml kullan diger kalan 2.5 ml de diger delik icin…zaten 5 ml onlar tek kullanimlik..oyizden fazla olmuyor merak etmeyin🌸
bukbuke SucukluSutlac Rica ederim. Geçmiş olsun🌸 enjektörle sıkıp patpat yapmaktan hiç korkmayın emin olun daha etkili…
maygirl ummukerem siz doktorunuza gore hareket edin.sabit 4 farkli doktora gdiyorum 27 aydr 2.5 2.5 dediler..yenidogansa bilemem farkediyor olablir..biz ilk 5 aylik iken kullandık ozaman kadar hic tıkanma vs yasamamistik o aydan sonrada hepsi 2.5 dedi
SucukluSutlac maygirl biz de hiç kullanmadık. Tıkanma yaşamadık ama şuan korona olduk. Burnu akmaya başladı