ebrue Tommybaby oyun alanı 120×120 kızım sevmedi sadece bir kez içine oturdu matıyla beraber. 1450 liraya aldım. Elden alımda 700 liraya bırakırım.
kubra11111212 ebrue bende böyle bir şey almayı düşünüyorum da bebeğiniz niye sevmedi acaba bize de fikir olur ona göre alalim
ebrue Miniminnoss aslihan_ Matı böyle ince paketli olduğu için çekmedim görseli onu da 4-5 kez kullandık
tgbnr ebrue yazmışsınız pardon ben yeni gördüm ben bağcılarda oturuyorum birbirimize biraz uzağız nasıl alabilirim acaba
aslihan_ ebrue ben Gebze’de oturuyorum eşim işi gereği sürekli Ümraniye tarafında oluyor şu an acil memlekete gitmemiz gerekti 1 hafta sonra donucem eğer döndüğümde satılmamis olursa ben alabilirim
ebrue tgbnr İsterseniz kargoya verebilirim alıcı ödemeli olarak Avrupa yakasında tanıdığım ya da bırakabileceğim kimse de yok maalesef
ebrue kubra11111212 benim bebeğim kucaktan inmek istemiyor. Hep yanımda olmak istiyor. Ben en azından yemek yaparken ev işi yaparken içerisine bırakırım diye düşünmüştüm ama dediğim gibi kucak istedi. Bende ağlatmak istemedim. O yüzden kullanamadık
lunalunuay Acele etmeyin sonradan alışıyorlar demeye geldim. Kızım 10 aylık falandı aldığımızda sanırım basbas bağırır ağlardı içine koysak şimdi 14 aylık içimden günde 1-2 saat oynuyor güzelce o kadar işime yarıyor ki benim.