tazebiirannee Kızlar merhaba 3.5 yaşında oğlumu etkinlik yada oyun grubu tarzı yerlere götürmek istiyorum evde çok sıkılıyo anaokulu içinde çok küçük götürdüğünüz yerler var mı önerir misiniz 🫠