oylesinebiri__ kadın doğum doktoruma yeniden sordum öyle birşey yoktu dedi ama bende plasenta yaşlanması vardı ve uzun süre beslenemeden durdu bebek karnımda belki bunun bir etkisi vardır bilemiyorum. Şu an ayıyla gelişimsel özellikleri iyi gidiyor. Ama emmesi zayıf. Refleksi var zayıf çekmeye çalışınca dil kökü titriyor, çekemiyor maalesef vakumlama yapamıyor. Bir emme yutma terapisti ile görüşüyoruz dil ve çene kasları zayıf dedi. Bu nedenle biberondan da kendi başına çekemiyor tabi biz yanaklarından destek veriyoruz.