merveomerfurkan Bebeğim 8 aylık birkaç aydır farkediyorum çok nadir bazen yan yan bakıyor acaba normal mi
12betul merveomerfurkan bence tek bunun için tanı koymak olmaz . Instagram da bende denk geliyorum videolara herşey otizme bağlanıyor gibi oluyor . Bu arada biz de 8 aylığız . Çok erken henüz bir şey söylemek için
merveomerfurkan 12betul hayır ya ben otizm kastetmiyorum çünkü gelişimi çok güzel tepkileri falan sadece görüş almak istedim
alpaslanmom_ Bebek yan bakınca otizm mi oluyor bir yaşıma daha girdim inanın bence intagramda böyle şeyleri çok izlemeyin psikoloji bozuyor başka bir şey değil
12betul merveomerfurkan Yani benim izlediğim yan bakma otizm diye video vardı oradan yola çıkarak yazdım . Ama onun dışında ne olabileceğini düşünüyorsunuz mesela ? Göz kayması gibi mi
alpaslanmom_ merveomerfurkan insanın psikolojisini bozuyorlar yok oturmuyorsa otizm yok kalkmıyorsa otizm tuhaf tuhaf şeyler her bebeğin gelişimi özeldir
merveomerfurkan 12betul evet videoları bende gördüm hatta yapılan yorumların çoğu kendi çocuklarındada bu durup olup otizm olmadıkları yorumları yapılmıştı belki normal bı durumdur diye sorup öğrenmek istedim
12betul merveomerfurkan Anladım . Maalesef ben çok takılmıyorum böyle videolara ama pat diye çıkıyor karşına ve insan görmüş oluyor . Yan bakma durumuna gelince 3 çocuğumda denk gelmedim . Ama arkadaşımın kızı utandığı biri olduğunda kafasını çevirmeden gözleri ile yan bakıyordu utandığı için . Onun dışında bilgim yok.