Altından zarar edeceğinizi düşünmüyorum. Babam emekli olmadan önce her ay kenara en az 2 tam altın atardı . Emekli olduktan sonra ikramiyesi ile birleştirip suanki oturduğumuz yerin arsasını almış . 20 sene önce burayı 18 tam altına almış. Çok kişi istedi babam vermedi sonra 2019 da satıp 8 daire aldı hepimize 2 şer daire verdi (4 kardeşiz ) kalan altinlar ile Didim’de hobi bahçesi ve ev aldı . Uzun vadede değerlendiriseniz kazanan siz olursunuz .