drn0161 Bebeğim 1 aylık ama memeyle doymuyor günde bir ya da iki öğün memeyle doyuyo süt artırma danışmanlığı da aldım ama aynı :( mamayı birinci aydan sonra kesebilen var mı artar mı süt neler yaptınız
alpaslanmom_ drn0161 ben 4.ayda kesmiştim sütün varsa ve yağlıysa bebek kendi diliyle itecek mamayı doktor banada kendin kesme demişti
drn0161 Sütünüzü nasıl arttırdınız peki çok moralimi bozuyor bu durum inşallah ben de kesebilirim yani bebek kendi bırakır