Şuan 2 buçuk yaşında ayrı yıkıyorum ben . Baby me leke çıkarıcı sıkıp sıcak suda bekletip duru beyaz sabun ile yıkıyorum durulama işlemini iki defa yapıyorum. Biz 4 yaşına kadar böyle devam ama oğlum alerjik bir bebek olduğu için 4 yaşında yeniden test yapilcak