urazkooosu anne yanı beşik bir kere kullanıldı yatağı ile beraber gönderilecek bebek arabası çift yönlü max 4 kere kullanıldı puset yenidoğan döneminde kullanıldı oto koltuğu özelliği var
nisamom urazkooosu bebeğimin odası yatağı var ama emzirdiğim için idareten bir şey arıyorum kış için son fiyat nedir
ozlemeslem55 mamaisqueen merhaba bende bebek arabası bakıyorum bu modeller iyi degilmi peki sürüşü falan rahatmi taşlı yolda falan surulurmu yoksa asfalt olmasını lazım
mamaisqueen efnan-bebe34 :(( kullanmaya devam ediyor musunuz peki siz Benim bebeğim 4 aylık kullanırken zorlanıyorum ya
efnan-bebe34 mamaisqueen hayır kız değiştirdim kullanılacak gibi değil ki tekeri dönmüyor gitmiyor itmekte zorlanıyordum sürekli takılıyordu
mamaisqueen efnan-bebe34 benim de tekerlekleri çıkıyor ya benimki bundan da kötü gibi aynı marka değil de fiyatları çok yakındı. Şu an ne kullanıyorsunuz