Birprensesannesiii3850 Kızlar uğur derin dondurucu kullanan varmı önerir misiniz kullanıpta memnun kaldığınız markalar bunu kesin al veya asla alma dediğiniz bir dondurucu varmı 😊
Hiilyuss Birprensesannesiii3850 ben de onalra cok baktım en son altus aldırdılar bana aynı işi görecek diye 😂 gerçekten de aynı isi gördü sndjjsnsn memnunum okadar pahalısına gerek var mı bilemedim. Bir tek statik mi ne diyorlar onlardan alma
Minigim38 Birprensesannesiii3850 uğur derin dondurucu sandık tiplisini kullanıyorum 10 12 sene annem kullandı onunkini kendi evime getirdim 1,5 senedir ben kullanıyorum
yigit27 Birprensesannesiii3850 ugur derin dondurucu nofrost olanında kullanıyorum 6 yıl olacak sanırım.cok memnunum tavsiye ederim
defnesmam42 Birprensesannesiii3850 benim kocam çok iyi bildiğini iddia etti ndjdjjds gidip hepsine tek tek bakti hiçbirini begenmedi özellikle uğuru hiç beğenmemiş. Dik istiyordum onu da beğenmemiş vestel den yatay bir model almış ici emaye mi dedi bisey dedi hatırlayamadım onlar çok daha kaliteli oluyormuş aldı hanemize hayırlı olsun bakalım 😅😅