Annem bundan yıllar önce avukatın katibi tarafından dolandırıldı. Olay mahkemeye taşındı. Dava görüldü ve karara bağlandı. Katip dolandırdığını kabul etti. Ve annemin mağduriyetinden dolayı, anneme ait olan borçların ödediğini ifade etti, fakat annem borcun ödendiğine dair bir evrak almamış. Bu sebepten borcun ödendiğini ispatlayamıyor ve maaşına haciz konulmuş. Maaş kesintisinde öğrenmiş. Ve borcun bitmesi için 2 ay daha maaşından kesinti yapılacak. Şimdi kalan borcu ödememek için ve ödemiş olduğu borcun bir kısmını, itiraz ederek alabilir mi?
Şimdiden çok teşekkür ederim